March 6

Մայրենի-06.03.2023

1. Ա խմբի բառերին միացրեք Բ խմբի գործողությունները:

Ա. Աղջիկ, քամի, մեքենա, մարդ, անտառ
Մեքենա

Բ. Խշշում է, խաղում է, կանգնում է, կոտրվեց, դադարեց:
Աղջիկը խաղում է։
մարդը կանգնում է։
մեքենան կոտրվեց։
անտառը խշշում է։
քամին դադարեց

2. Տառերը դասավորեք և ստացեք բառեր:

Քաչ-աչք, տամ-մատ, զելու-լեզու, չգրի-գրիչ, ցահ-հաց, գուխլ-գլուխ, իրչ-չիր:

3. Շարունակեք ըստ օրինակի՝ քար- քարանում է

Կանաչ-կանաչանում է։

Պար-պարում է

Երգ –երգում է։

Սեր-սիրում է։

Տաք-տաքանում է։

4․ Շարունակիր ըստ օրինակի

Երկաթից շինված-երկաթյա։
Արծաթից շինված-արծաթյա։
Ոսկուց շինված-ոսկյա։

Պղնձից շինված-պղձյա։

Փայտից շինված-փայտյա։
Բրդից պատրաստված-բրդյա։
 

Ո՞ր մասնիկն ավելացրիր:
Ես ավելացրեցի յա մասնիկը։

Ի՞նչ է ցույց տալիս այդ մասնիկը:
Յա մասնիկը ցույց է տալիս թե ինչից է պատրաստված։

5․ Գրիր թարս ցանկություններ

Օրինակ՝ Այնպես ուզում եմ, որ մայրիկս ինձ համար երբեք պաղպաղակ չգնի:
Այնպես ուզում եմ, որ դպրոց չգնամ։

Այնպես ուզում եմ, որ ֆուտբոլի չգնամ։

Այնպես ուզում եմ, որ դպրուցում ընտրության գործունեություն։

Այնպես ուզում եմ, որ մայրենի չլինի։


Posted March 6, 2023 by gormaruqyan in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*