December 20

Բնագիտւթյուն հաշվետվություն

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը
Բնագիտություն

2.Առանձնացնել այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։

Ես մասնակցել եմ Ծովեր և օվկիանոսեր, Ճամփորդություն Աֆրիկայով և Մայրցամաքներ նախագծերին: Կուզեի ավելացնել տիեզերքի մասին նախագիծ:

3.Մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

Մեր քննարկած բոլոր նյութերն էլ հետաքրքիր էին: Որոշ տեքստեր դժվար էին և ես դժվարությամբ էի կարդում: Ինձ շատ դուր են եկել Մայրցամաքների մասին նախագծերը: Դրանք ճիշտ է երկար էին, բայց շատ հետաքրքիր էին: Ինբձ ամենա շատը դուր եկան Հյուսիսային և Հարաֆային Ամերիկաները:

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։

Ես մասնակցել եմ բույսերի խնամքի նախագծին, սնուցող հողը նախագծին և ծառատունկին: Ինձ շատ դուր եկավ սնուցող հողը նախագիծը:

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Այո կկարողանամ: Մայրիկս ծաղիկներ ունի, որոնց մենակ է խնամում: Ես կկարողանամ օգնել նրան, ջրել, նոր ծիլեր աճեցնել և տնկել:

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Չեմ հիշում:


Posted December 20, 2022 by gormaruqyan in category Բնագիտություն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*